מאת אריסטו לתלמידו אלכסנדר המלך הגדול , בו הוא מתוודה, שרק תורת ישראל היא אמת, והקב״ה הוא מעל הטבע ומעל הכול. ״ברוך ה׳ הפוקח עיניים עיוורות, המראה לחטאים דרך ישרה, מהולל יהיה בתהילה הנאווה לו,כי אני יודע להללו על הרחמים והחסד הרב שעשה עימי,שהוציאני מן השטות הזו שהייתי שקוע בה כל ימי חיי,בעסק חכמת הפילוסופיה, להסביר כל דבר בדרך הטבע, שמובן על פי השכל. ועשיתי ספרים הרבה בחכמה הזו, כחול על שפת הים. עד עכשיו בערוב חיי, עם חכם אחד מחכמי ישראל, ובדברו עימי הראה חכמתו הגדולה, והכרתי את מעלת התורה הקדושה שניתנה בהר סיני, והוא משך ליבי בדברי התורה שהראה לי, והס�

Bs''d
AM YISRAEL
AM SEGULA
AM ECHAD
https://youtu.be/CdMj99y_pzU
SEE WHAT GAD ELBAZ HA TZADDIK ASK!

I have a letter for you 'supersmart' people, that are actualy stupid, stupid, stupid.

You killed my Rabbi when told the TRUTH and now you try to kill us.
Your days are counted.
The time and space for you to do evil was reserved for you only to give us a choice.
We are choosing EVERY DAY WITH MODE ANI
TO SERVE ONLY HA KADOSH BARUH HU.
You may serve the snake and die with the snake.
A ugly hyena can never be

ARIEH!
🦁🦁🦂🍷

And when you try to kill us JEWS with your FAVA-POISON ( quick, easy protein replacing blood thirsty food for Essau, the Vampire, eaten mostly in VATICAN  ), know that we, yes we NEVER DIE! We are chelek Hashem, our NESHAMA IS HIM.
Something you

HAVE NOT!


, ואין היא כחכמת הפילוסופיה, שהיא הבל. 
ולכן אתה, תלמידי אלכסנדר,המלך הגדול, אל ידיחו ספריי, לא אותך ולא את חבריך הפילוסופים, שאילו היה בכוחי לאסוף את כל הספרים שחיברתי בחוכמה הזאת, בוודאי הייתי שורף אותם באש, כדי שלא יישאר שום דבר מהם.
אבל אין הדבר בידי, שכן ספריי נפוצו בכל העולם, ואי אפשר לכנס את כולם. 
ואני יודע יפה, העונש החמור שיענישוני בוודאי על החטא הגדול שחטאתי,שאיבדתי הזמן במו ידיי והחטאתי רבים. 
ולכן, בני אלכסנדר, כתבתי המכתב הזה, כדי להודיעך, לך ולכל חבריך, שרוב הדברים שרוצים להסביר בדרך הטבע כדי שיובנו על פי השכל, דבריי שקר הם, שבוודאי הקב״ה , הוא פטרונו של עולם, והוא מנהיגו בכוחו הגדול. 
ומפני שמזלי גרם, שספריי נפוצו בארצות המערב, אני מודיע עכשיו לכולם, שלא יאבדו זמנם בהם, לא יסתכלו בהם ולא יגעו בהם בידיהם, שעוון גדול הוא לבלות הזמן על ספריי פילוסופיה, שהוא שקר שאין לו רגליים. 


ועכשיו, אני את נפשי הצלתי בזה שהודעתי את טעותי ,ואשמתי לא חמורה כ״כ על העבר, כי לא ידעתי. 
אבל עכשיו, שגיליתי הדבר לבריות, שחייתי בטעות , וליבי נשאף על הזמן שכיליתי בהבלים. 
אוי לאלו שליבם נמשך אחריי ספריי, בוודאי יהיו בתחתית השאול. 
ודע, כי כפי שהורה לי אותו חכם, מצאתי הרבה דברים בספר משליי שחיבר שלמה המלך, שלא יגרר אדם אחריי חכמת הפילוסופיה, באומרו ״לשמרך מאישה זרה, מנכרייה אמריה החליקה״ ( משלי ז).
אוי לעיניים שכך רואות !! אוי לאוזניים שכך שומעות !! , אוי לי שביליתי גופי וכוחי בדברים מזיקים. 
וזה שאתה משבח אותי ואומר שיצא שמעי בכל העולם בגלל הספרים שעשיתי, ומעריצים אותי בהערצה רבה, בוודאי טוב המוות מזה שנפוצו ספריי בכל העולם. ודאי אלו שעוסקים בתורה,יירשו חיי עולם הבא, ואלו שעוסקים בספריי, יירשו גיהנום, ואף אני מוכן להיענש על כולם. 
וזה, שלא עכשיו גמרתי אומר להודיע לך הדבר, כי יודע אני שלפניי שיגיע מכתבי זה לידך, כבר אהיה בארון עצים, כי הגעתי לסוף ימיי..
ושלום מן המורה אריסטו, הפורש שלום, לאלכסנדר מלך יוון הגדול ״.
(מתוך הספר ״ילקוט מעם לועז ״ (שמות).
אנא, שתפו את חבריכם, ותהיו שותפים במצוות זיכוי הרבים.
מהקיר של איריס אליקים נעים

https://absolutetruth613.blogspot.com/2015/10/aristotles-letter-to-alexander-great.html?m=1

Comments

Popular posts from this blog

Radiation

Hashem speak 51=אדום

Parashat Korach. Piha. פיה.not פיגא or yes??? 95-94=1